1. Úvodní stránka
  2. /
  3. Neotřesitelné základy

Neotřesitelné základy

 

Vyprodejte se, založené na metodologii Book Yourself Solid®, je prvotřídní školicí program, který je vhodný pro
pro všechny prodejce, manažery prodeje, vedoucí pracovníky marketingu a vedoucí obchodní pracovníky v odvětvích založených na službách.

Je také IDEÁLNÍ pro majitele malých firem, v počátečních fázích podnikání, nebo těm, kteří chtějí oživit své podnikání, marketingovou a obchodní strategii, aby získali více klientů, než mohou zvládnout.

Na základě neuvěřitelně populárním projektu Book Yourself Solid®, nejprodávanější obchodní knihy bestselleru New York Times Michaela Porta, je tento program naprostou nutností, pokud chcete:

  • Naučit se prodávat své profesionální služby
  • Vytvořit si pevné marketingové základy, abyste získali více klientů
  • Vybudovat si důvěru u cílového trhu a získejte důvěryhodnost v rámci svého
    na trhu
  • Naučit se nejdůležitější marketingové tipy, taktiky, strategie a techniky, které fungují.
  • Získat pocit jistoty při používání chytřejších marketingových metod v souladu se svými
    základními hodnotami.
  • Posunout svůj mindset a cítit se při marketingu a prodeji uvolněně svých výrobků nebo služeb.Prvním krokem na cestě je nastavit nebo zrevidovat vaše Neotřesitelné základy.  Tento krok je nevyhnutelný v budování vaši strategie pro získávání více zákazníků. Ale stejně jako u stavění domu, kvalitní základy zajistí kvalitní bydlení. Stejně tak kvalitní základy vašeho podnikání přinesou ve výsledku efektivní marketing, více klientů a tím i větší zisky.
  • (CTA) – Zjistit co už moje firma má – Kontrolní seznam

Po absolvování společného workshopu  NEOTŘESITELNÉ ZÁKLADY:

  1. Budete mít vytvořeny zásady červeného sametového lana a vyberete si ideálního klienta, který vám dodá energii a inspiruje vás k nejlepší práci.
  • navíc vaši stávající klienti budou o vaší skvělé práci mluvit před potenciálními klienty a
  • budete milovat téměř každou minutu práce, kterou děláte.

2. Pochopíte, proč lidé kupují to, co prodáváte, a poznáte:

  • Váš cílový trh
  • “Naléhavé potřeby” a “Přesvědčivá přání” vašeho cílového trhu
  • “Právě ten jediný výsledek”, který poskytujete
    “Hluboce zakořeněné výhody”, které vaši klienti při spolupráci s vámi zažijí

3. Vytvoříte si osobní značku

  • Vaše prohlášení “Kdo a co dělá” (komu pomáháte a co mu pomáháte dělat?)
  • Vaše prohlášení “Proč to děláte” (proč děláte to, co děláte?).
  • Slogan, který říká něco o tom, kdo jstw

4. Naučíte se, jak mluvit o tom, co děláte,

  • aniž by to znělo zmateně, nevýrazně, nudně nebo nepodstatně.
  • Bez použití frází nebo scénáře, který zní roboticky.
  • Naučíte se jak vést smysluplné rozhovory přirozeným a opravdovým způsobem.

(((CTA))) Přihlásit se na workshop

Proč jsou základy důležité? Podívejte se, jak celý systém funguje.

 

Related products

Menu