Vyprodejte se, založené na metodologii Book Yourself Solid®, je prvotřídní školicí program, který je vhodný pro
pro všechny prodejce, manažery prodeje, vedoucí pracovníky marketingu a vedoucí obchodní pracovníky v odvětvích založených na službách.
Je také IDEÁLNÍ pro majitele malých firem, v počátečních fázích podnikání, nebo těm, kteří chtějí oživit své podnikání, marketingovou a obchodní strategii, aby získali více klientů, než mohou zvládnout.
Na základě neuvěřitelně populárním projektu Book Yourself Solid®, nejprodávanější obchodní knihy bestselleru New York Times Michaela Porta, je tento program naprostou nutností, pokud chcete:
- Naučit se prodávat své profesionální služby
- Vytvořit si pevné marketingové základy, abyste získali více klientů
- Vybudovat si důvěru u cílového trhu a získejte důvěryhodnost v rámci svého
na trhu - Naučit se nejdůležitější marketingové tipy, taktiky, strategie a techniky, které fungují.
- Získat pocit jistoty při používání chytřejších marketingových metod v souladu se svými
základními hodnotami. - Posunout svůj mindset a cítit se při marketingu a prodeji uvolněně svých výrobků nebo služeb.Prvním krokem na cestě je nastavit nebo zrevidovat vaše Neotřesitelné základy. Tento krok je nevyhnutelný v budování vaši strategie pro získávání více zákazníků. Ale stejně jako u stavění domu, kvalitní základy zajistí kvalitní bydlení. Stejně tak kvalitní základy vašeho podnikání přinesou ve výsledku efektivní marketing, více klientů a tím i větší zisky.
- (CTA) – Zjistit co už moje firma má – Kontrolní seznam
Po absolvování společného workshopu NEOTŘESITELNÉ ZÁKLADY:
- Budete mít vytvořeny zásady červeného sametového lana a vyberete si ideálního klienta, který vám dodá energii a inspiruje vás k nejlepší práci.
- navíc vaši stávající klienti budou o vaší skvělé práci mluvit před potenciálními klienty a
- budete milovat téměř každou minutu práce, kterou děláte.
2. Pochopíte, proč lidé kupují to, co prodáváte, a poznáte:
- Váš cílový trh
- “Naléhavé potřeby” a “Přesvědčivá přání” vašeho cílového trhu
- “Právě ten jediný výsledek”, který poskytujete
“Hluboce zakořeněné výhody”, které vaši klienti při spolupráci s vámi zažijí
3. Vytvoříte si osobní značku
- Vaše prohlášení “Kdo a co dělá” (komu pomáháte a co mu pomáháte dělat?)
- Vaše prohlášení “Proč to děláte” (proč děláte to, co děláte?).
- Slogan, který říká něco o tom, kdo jstw
4. Naučíte se, jak mluvit o tom, co děláte,
- aniž by to znělo zmateně, nevýrazně, nudně nebo nepodstatně.
- Bez použití frází nebo scénáře, který zní roboticky.
- Naučíte se jak vést smysluplné rozhovory přirozeným a opravdovým způsobem.
(((CTA))) Přihlásit se na workshop
Proč jsou základy důležité? Podívejte se, jak celý systém funguje.